DIY julekalender



Frem med
  • 24 paprør / WC ruller
  • 1 rør til en skorsten, og noget vat til røgen
  • Ens- eller farvet gavepapir til endestykker på rør
  • Papirlim
  • 24 små gaver der kan ligge i røret
  • Tusch til numrene
  • Pap til at lave tag og bagside hvor rørene kan klistres på

https://gaamigglad.dk/27-tirsdagstur/

Manillamærker, en rød pen, grønne knappenåle, og en skumplade. På 24 mærker har jeg skrevet tallene 1 til 24, og på forsiden “Jeg elsker dig fordi” og på bagsiden en grund til at jeg elsker min kæreste. De 24 mærker har jeg fordelt sådan at tallene sidder i uorden, som de gør på sådan en julekalender man køber i butikkerne. 

http://www.barneguiden.dk/artikler/pakkekalender-af-taendstikaesker


Det skal du bruge
24 små tændstikæsker
Stempler med tal, stempelpude
Papir (35,5 x 6 cm)
Sådan gør du
Lim tændstikæskerne sammen 6 og 6 i fire stabler.
Lim de 4 stabler sammen til en stor æske.
Lim papiret omkring æskens sider og top.
Lav tal på æskernes ender med stemplerne.
Put en lille gave i hver af æskerne.

Populære opslag fra denne blog

små pause lege

Heksefeber

Papirler med og uden papir og ler